Kızlar 2 yaşında oğlum var sürekli eşofmanını çoraplarını çıkarıp dolaşıyo ( erz da yaşıyorum hava soğuk ) neden acaba bezini de aşağı çekiyo acaba tuvalet eğitiminin sinyalleri mi? 2 yaş sendromumu bilmiyorum. Anne git gelme diyo soyunacağı için beni yanında istemiyor hemen giydirdiğim için 🧐🤔