Arkadaşlar merhaba 1 ay 4 günlük bir bebeğim var ve sürekli kabızlık çekiyoruz. Meme+ mama ile besleniyoruz doktorumuz mamanın içine zeytinyağı koymamızı söyledi bir ara çok güzel düzenli gitti ama daha sonrasında yine aynı kendini çok sıkıyor yavrum . Bu olayı yaşayan arkadaşlar var mıdır çözümleriniz ne oldu😔