Merhaba bebeğim 3 ay 8 günlük. Bir haftadır uykusu gelmesine rağmen ısrarla dalmıyor. Son ses kolik müziği açıyorum kucağımda sallıyorum söylene söylene ancak bayılıyor uykuya dalması yarım saati buluyor. Uyku gerilemesi 4. Ayda oluyor diyorlar ama bu yaşadığım nedir anlam veremiyorum. Ayrıca meme reddi de yaşıyoruz çoğu zaman 5 saat emmediği oluyor. Tecrübe eden var mıdır bu durumu?