Biberonla besleniyorsa uyanmadan da besleyebilirsiniz. Sütüm az olduğu için mama meme ilerlemiştik biz. Uyuduktan üç saat sonra uyanmazsa (ki benim bebeğim hala uyanıyor acıkınca) meme gibi ağzına tutuşturup içmesini sağlıyordum. Böylece uykusu bölünmüyordu.