Ahahaha..m dereceyle mi olcuyorsun🤣
Simdilerde sana mantikli gelen bu tavirlar, kuzun biraz buyuynce hatirlayip guleceksin…
Allah hep guldürsün de🥰
Ben yine ayni sicaklikta yikiyorum…
Onceden odayi isitirdim elektirikli isiticiyla, simdi onu yapmiyorum… o yuzden de sicakligi azaltmadim🤗