Eceedemiiir Kızım 4 aylık kontrolün de doktor kapanmasına az kalmış kafası büyüdükce sorun teşkil etmez dedi ama tedirgin oldum istemsizce yaşayan varmı aranızda
esraeerdogann Eceedemiiir 4 aylıkken tamamen kapandı bebeğimin bıngıldağı şuan 13 aylık çok şükür baş çevresi büyüyor yani sizde merak etmeyin bişey olmaz ☺️
Nursenac Eceedemiiir bizimki 5 aylıkken kapandı şuan 7 aylığız baş çevresi genişlediği sürece bi sorun olmuyormuş. Biz doktor takibindeyiz. Sizde bi uzman ile görüşün oda kayıt altına alsın derim. Hiç canını sıkma :)
esraeerdogann Eceedemiiir her ay götürürsünüz elbet çocuk doktoruna sağlık ocagındaki ebe bile yapar takibini merak etmeyin ☺️
Eceedemiiir esraeerdogann Bizim sağlık ocağı ve hastane ölçüleri hiç tam olmuyor biri fazla ölçüyor ama kim bilemiyorum sanırım sağlık ocağı 😂
esraeerdogann Eceedemiiir evett farkındayım bende kilo bile farklı oluyor nasıl oluyor bilmiyorum ama 😆