Kızlar kızım 6aylık doğduğundan beri sadece memede uyutabildim sallayarak vs çok uzun sa olsa uyudu ama çok ağlıyor sadece kayınvalidem uyuyabiliyor alıyor sallıyor kucağında ninni söylüyor direk uyuyor 1haftadır evde savaş var uyumuyor geceleri meme de emmiyor sıcaktan asla uyuyamıyorum ben bu döngüyü nasıl düzeltebilirim resmen çocuğumu meme dahilinde uyutamıyorum