28 aylik dünya tatlısı bıcır bıcır bir kizim var..Her şeyi iyi hoş ama yemiyor arkadaş.ac geziyor bildiğin. İştah açıcı verdimmi onu da kusuyor . İstiyor sadece çikolata yiyeyim vermiyorum.ama istiyor onu midesi kaldırıyor yemekleri kaldırmıyor. Yemek dedigim de hiç çeşit yemez sadece yumurta beyazı nadir makarna köfte muz. Bunları da keyfi olacak yesin. Mesela bugün de aç uyudu ne yapacağım? Nasip bir yol bulacağım bilmiyorum. Doktor demeyin götürdüm bir şey çıkmadı.