Merhaba arkadaşlar malesef ki kızım anne sütü alamıyor. Emmiyordu ve sağarak vererek verim alamadım sütüm artık yok. sadece mama alıyor ama sanki kilosu az yada az yiyor gibi hissediyorum. Tecrübeli anneler yada yakın civarda kızı olan anneler günde kaç cc mama tüketiyorsunuz. Kızım bu arada 8 gün sonra 3 aylık olucak 2 ay 22 günlük. (Kız erkek bebek arası fark olduğunu bilerek bu şekilde yazdım.) ayrıca kimseyle kıyaslamak istemiyorum evet her bebek farklıdır ama işte tecrübesizliğin verdiği bir endişe var üzerimde