Bebikobilge Papatya2636 bez değiştirmeden de olmaz ki bezi çok dolar bide yaz sıcağı Allah korusun pisikten korumak için kuru tutmak şart :(
ezogelinn Papatya2636 loş ışıkta çabuk yapın emiyorsa hemen emzirin ya da mama verin ben öyle yapıyordum
Minzilikuymak61 Benimde oyleydi surekli doluyordu cisi degistirdigim gibo uyaniyordu molfixe geçtiğimden beri araliksiz uyuyor cocugum🤤
Papatya2636 Minzilikuymak61 benimki kaka yapıyor sürekli bende molfix kullanıyorum pişik olur diye değiştiriyorm ama bu seferde uykusu kaçıyor
BirAlparslanAnnesi Papatya2636 kaka yapıyorsa tabiki değiştirmelisiniz zaten. Olabilsiğince ışıksız ortamda ve çok çok temas etmeden en hızlı şekilde değiştiemeye calısın. Islak mendilin soğukluğı bile uyanmalarına sebep malesef
Papatya2636 Egeto evet çiş olsa değiştirmemde sürekli kaka yapıyor mecburen değiştirmem gerekiyor bazen yarımsaatte bi kaka yaptığı oluyo