4 ay aşıları için gittiğimizde sağlık ocağındaki hemşire yoğurt verebilirsin demişti çocuk doktoruna sordum 6. Ayı bekle dedi ben de vermedim. Oyalansin diye salatalık veriyorum ağzına götürüyor damaklari kasindigi için iyi geliyor. Bizimki de baya istekli yeme konusunda ama