Neslii933 benim tamamen şahsi görüşüm, kimse linçlemesin. Ben uyku eğitimini sağlıklı bulmuyorum. Uykunun öğretilen bi şey olduğunu düşünmüyorum. Bu şekilde yalnız kalarak öğrenilmiş çaresizlik oluşuyor bebekte. Yani zaten Kısa bi süre sonra uykuya kendi dalmayı öğrenecek. Şu an nasıl istiyorsa öyle uyutma taraftarıyım ben. Anne istiyorsa anne meme istiyorsa meme. Benim oğlum sallanarak hiç uyumadı. Hoşlanmadı sallanmaktan. Emerek uyuyor ama su an 9 aylık. Memeyi bırakıp kendi döne döne uyumaya başladı. Gerçekten bi süre sonra alışıyorlar bilmiyorum ben hele ağlatma taraftarı hiç değilim