Nilkiz Bebeğim 4 aylık bu zamana kadar ankaradaydık şimdi Urfa’ya geldim hava çok sıcak klimayla yatmaya başlayacağız ne giydirceğimi şaşırdım nolur bir akıl verin ilk defa kendim bakacağım bunca zaman annem vardı yanımda. Hasta olur diye korkuyorum
Kumsal_veannesl Nilkiz sanırım kılmanın önünde yatma gibi bir pilaniniz yok çünkü kilima havası büyük insanı bile çarpıyor kalın olmayan bir pijama takımı giydire bilirsiniz çünkü serin olacak oda cildi üşümesin
Nilkiz Kumsal_veannesl yok tabiki en gelmeyen yerine koyacağım ama uzun kollu mu giydireyim Kısa kollu mu içine zıbın giydirmeli miyim bilemedim
Kumsal_veannesl Nilkiz uzun kollu zıbın ve altına ince bir pijama üzerine odanın ısısına serinligine. Göre bir örtü işini görür