Kızlar 9 aylık bebeğim var emziriyorum şükürler olsun sorum şudur 2 aylık hamileyim çok araştırdım emzirmemde bı sorun olmazmış fakat çevrem emzirme zehirlenir vs konuşuyor aldırış etmiyorum ama insan tedirgin oluyor emzirmeye devam edebilir miyim bebeğimi ilk kızım fazla emmedi bunu bırakmak istemiyorum gerekirse ikisini de emziririm bilgilerinize ihtiyacım var