Anneler merhaba tecrübeli olanlarınızdan fikir almak istiyorum.bebeğim doğduğundan beri gürültülü kaka yapıyordu, 1-2 kere de mukuslu kaka yaptı gaita testi sonucu 3 aylıkken laktoz intoleransı dedi doktor relactaz başladık. Bu zamana kadar kanlı kaka, döküntü vs hiç bi zaman olmadı dikkatli bi anneyim alerjik belirtimiz yoktu. 1 hafta önce mamaya başladım 8. Gün bebeğim de mama yedikten sonra döküntü oldu 1 saat içinde geçti: Ertesi gün birdaha mama verdim mama bittiği an çocuğun ağzının etrafı döktü. Bugün sabah yine mama verdim yine aynısı öğlen yine veRdim bu sefer aşırı çoğaldı heryeri kıp kırmızı döktü doktor alerji maması yazdı onu vereceğim yarın. Benim anlayamadığım mama alerjisi diye birşey var mı ? Yoksa buna süt alerjisi mi deniyor ? Başka birşeyin dokunduğu düşünmüyorum herşey aynı ek gıda vermiyorum. Süt alerjisi şimdi mamayla farkedilir mi ? Bu arada Hipp verdim
