Melekk3 Yarim_Kilo_Kiyma az değil mi ? 2 saate bir 60veriyorum ben 21gunluk bebeğime. Önce emziriyorum sonra kalanı da sağıp veriyorum
Minikkus14 Papatya2636 saat aralıgı iyi aslında ama 90 cc fazla yine burda okumuştum doktor kızmıştı kadına küçücük bebeğin miydesinin büyütüyorsunuz o doyduğunu bilmez içeceği miktar bellli onun diye
Yarim_Kilo_Kiyma Melekk3 Bizde ilk başta kısa bir dönem mama kullandık 2 aylıkken 60 cc veriyorduk. 1 aylık ijen 30 yada40 cc verdik
balliordek 90cc içiyordu. Bazı bebekler çok ve seyrek doymak ister bazıları ise az ve sık. Çok ve seyrek doymak istiyorsa hiçbir şey olmaz önemli olan bebeğin huzursuz olmaması.