Alparslan_habip 5 dk da 5 kez ard arda kustugu oldu ondan sonra götürdüm doktora. Tahlil falan yapıldı. Sıkıntı çıkmadı, reflü dedi doktor.
Reflü için besledikten sonra 15 dk dik tuttum, sindirmeden yaptırmadım. gazını mutlaka cıkarmaya calıstım. Çıkmıyorsa 10 dk sonra tekrar tekrar denedim. Gaz cıkarmadan yatırmak da reflüye sebep oluyor. Reflü yatagı kullanıyorduk zaten. 10. Aya kadar da kullandım.
Gaviscon doktorumuz ister suyla ister kendi sütüne yap demişti ama ben suyla yaptım. 1 tane şaseyi 3 yemek kaşığı suda çözdürdüm. Günde 7 kez ver demişti doktor onu. Her beslenmeden yarım saat önce 1 çay kaşığı şeklinde verdim. 7 kez olduktan sonra döktüm.
Su yerine mama veya sütünüzü de kullanabilirsiniz. Üzerinde de yazıyor diye hatırlıyorum. Yine yanlış olmasın siz bakın prospektüse.
Bu arada az az sık sık besledim ben.