Tan 1 haftadir bebegim aç.4 aylik emmiyor mama kullaniyoruz 1 haftadir istahsiz ama iki gundur tamamen kesti mamayi hic bi sekilde biberonu istemiyor kasikla siringayla verdim komple geri tükürüyor bisey olcak diye korkuyorum.Bugun kan idrar verdim sonuc yarin bi akil verin allah askina bukadar olurmu saatlerce aç kalirmi