Adana sicagindan herkese selam biz gece gündüz klima aciyoruz 1 haftadir ev 23 24 derece gunduz kisa kollu sort thsort gece kisa kollu ust alta uzun pijama giydiriyorum uzerine de ince pike ortuyorum 17 aylik kizim gecen yazda aynı giydirdim bisey olmadi onemli olan ani ve duzensiz sicaklik degisimi doktorumuz belirli bir duzen oturtun dedi sen ne hissediyorsan 1 yas ustu hemen hemen ayni hissediyor demisti