kuzeyalii Kızlar lütfen yardım edin emzirirken ve emzirdikten sonra göğüs uclarım çok agrıyor.Lansinoh kullanıyorum ama asla geçmiyor.
Neva77 kuzeyalii bana etki etmedi o krem ne yazık ki eczacı bana tahinin üstüne çıkan bir yağı oluyor yA onu sürmemi söyledi o işe yaradı sızısını aldı. Sen de dene istersen
Yade22 kuzeyalii bebeğinizin göğüs ucunuzun kahverengi kısmının tamamını ağzına almalı ki göğsünüz acımasın öncelikle ondan emin olun yanlş emiyorsa çok acıtıyor tecrübeyle sabit mastit bile olabiliyor göğüste..
prensannesi5 kuzeyalii ennn güzeli kantaron yağı geçenler de bende de yara baslangi oldu bebeğim emerken kanamış ve resmen kan kustu yavrum çok yara oldu kanadı bende her gün kantaron yağı sürdüm biraz daha iyi sizede tavsiye ederim en kolayı o
kuzeyalii prensannesi5 Onu gebelikte kullanmıştım evet ama şimdi emzirirken sıkıntı yapıyor mu yağ olayı
Edanur666 Podema ben krrem kullandim ama fayda etmedi gumus kapak aldim gogsume koydum sutun icine doluyor ve o doldukca gogsunu iyilestiriyor en iyilestiren yontem sutun olucak emzirirkende gogsunun etrafina sutunu sur gecer bir gune kalmadan