İyi akşamlar ben çalışan bir anneyim kızım 1 buçuk yaşında kızım hala emiyor . Günde 10 saat çalışıyorum ve bu süre zarfında kızımı emziremiyorum. Eve gelince emziriyorum Kayınvalidem bu sütün kızımı hasta edeceğini söyledi sağlıksız dedi beklemiş süt iyi olmaz dedi internetten baktım ama hiçbir bilgi bulamadım bilgisi olan varsa yardımlarınızı bekliyorum doğruluk payı nedir bu durumun ?