Beyza30 Aptamil Mama kullanıyorum ek olarak da hero baby kavanoz mama aldım dün hepsini yedi tok tuttu 4 aylık olanından tabi dün yıkamıştım da yeşil kaka yaptı acaba kulağına su kaçtığından mı yoksa kaçınız mama kaka rengini değiştirir mi ? Elmalı muzluydu
Deletedmom131 Beyza30 Hazır mama önermiyorum evde kendiniz yapsanız daha sağlıklı oglum 11 buçuk aylık hic yedirmedim
Minamom Beyza30 Oncelikle bebeginize ne zaman ek gida vereceginize siz ve doktorunuz karar vermistir diye dusunuyorum. 6 aydan once verme diyen annelerin bunu dusunebilmesi gerekir sanirim. Kimse bile bile bebeginin zararina is yapmaz.bende veriyorum 4 aylık olanlardan ama hepsini değil günde 4-6 çay kaşığı en fazla 8 çay kaşığı 1 kavanoz çok fazla gelir.ek gıdaya başladığında yeşil yapması normalde demişti doktorumuz bize
PrensesRavza Beyza30 Ben kullanıyorum ama herhangi bi sorun olmadı dışarda cok kurtarıcı oluyo o mamalar
Handey Beyza30 doktorunuz ek gıdaya geçebilirsiniz dedi mi? Eğer demediyse erken çünkü sindirim sistemi anne sütü yada formül mama dışında başka gıdayı kaldıramaz
Melikeakiner 6 aydan önce bu kadar şekerli bir kavanoz maması verilmezki. Ek gıdaya hazır değil daha. Sadece aptamil verin ve bekleyin ek gıda için.
Smrenes 5 aylıkken ek gıdaya başladık arada bende yediriyorum kakası yeşil oluyor bildiğim kadarıyla normal zaten daha koyu kıvamlı oluyor korkulacak bişey yok yani..