Nefesin_Annesi0 Kızlar sütüm tazyikli akıyo. Bebeğim ağzından bırakınca fışkırıyo. Normal mi böyle olması? Ne zaman düzene girer. Geçenlerde bi yazı görmüştüm ama okuma fırsatım olmadı bebeğimin ağzına lıkır lıkır gidiyo genzine kaçacak diye korkuyorum
cemre_-34 Nefesin_Annesi0 yatma pozisyonunda uzanirgibi uzanın hem sizdinlenirsiniz hem tanzik düzene girer bazende dik pozisyon yerine biraz daha yatay pozisyonda deneyebilirsiniz sıcak uygulama yapabilirsiniz ılık dus ya da masaj o zaten duzeleneekrir
mimikkralicesi Nefesin_Annesi0 benim bebegimde 23 gunluk ve sutum tazyikli aynı sekilde sütü içerken gluk gluk ses cıkarıyor hatta 3-5defa tıkandı bu yüzden😔
Nefesin_Annesi0 deniiiza hadi yaa neden böyle oluyo acaba kıyafetlerim falan çok sık ıslanıyo sürekli değiştiriyorum pet takmama rağmen
deniiiza Nefesin_Annesi0 o kiyafet islanma 2.aydan sonra geciyo ama emince tazyikli gelme gecmiyo. Benimki 5.ay oldu gecmedi. Sanırım süt cok olduğu icin
Minikkus14 Nefesin_Annesi0 benimki de öyle genzine de kaçıyor hep ben bir yol bulamadım idare ediyorum 2. Buçuk aylığız göğsüm terbiye oldu bu arada tazyik konusu başka bişy bence ilk zamanlar sürekli dolar dolar atlete sütyene akardı sürekli sık sık pet değişirdim su an bebeğin emişine göre süt üretiyor ama emerken yine tazyikli
Bebikobilge Nefesin_Annesi0 sürekli sağım yapmanız gerek hem bebek tıkanır Allah korusun bu durumlarda ters çevirip sırtına hafif vurmaniz falan gerekir. Benimde aynıydı. Beş aylık olduk daha iki gün önce kaldırdım göğüs pompasini
Bebikobilge Nefesin_Annesi0 tabiki. Sütünüz çoksa buzlukta süt saklama posetlerde saklayın 3 4 ay sonra azalma olduğunda verirsiniz
elfen Nefesin_Annesi0 emzirmeden önce sağım yapın biraz. sağdığınız sütü de ister dolapta ister buzlukta saklayıp verebilirsiniz.
yusufmertmom Nefesin_Annesi0 önden biraz sagabilirsin canım tazyik gider rahat edersiniz. 3 4 ayda terbiye oluyor göğüsler
Zeynep0808 Nefesin_Annesi0 2 aylık olduk ama hala tazikki geliyor sütüm ben emzirmeden önce sağıyorum biraz sonra emziriyorum