Merhaba 3 ay 3 günlük oğlum, 2 gün önce eve geldim oldugumz şehir çok sıcak ve nemli. Ondan mıdır bilmiyorum gündüz emme pozisyonuna geçince bile kıyamet kopuyor. Normal bi çocuk ağlaması değil, elleri yumruk yaparak çığlık çığlığa katıla katıla bagurıyo. 2 gündür sabah ilk bezi kanlı. Doktora gittik bugun bolca besle, su içir ve terletme dedi. Ev 28 derece, zıbın ve bez geziyor.. Ama kesinlikle memeyi almıyor gündüzleri, biberonla süt sağarak veriyorum. Günde kaç kere kaç ml içmesi lazım? Beslenme reddi başladı sanki iştah sıfır :(