Merhaba anneler 1 aylik bebegim sabah 5 ten suana kadar uyanik üstüne bir de ağlıyor 😒 emziriyorum sıkınca sütüm var ama hic uyumadigi icin kurudugu zamanlar oluyor hep memede kalmak istiyor normla olarakta bitiyor sut birikmiyor 😒 mama verdim kaşıkla bitirmedi.. ama şuan parmağını emiyor sizce açlıktani emiyor cok vicdan yaptim agliyorum suan 😭😭😭 bu arada cişli bez sayisi da gün icinde ideal..