8 aylık bebeğim dünden beri ateşler içinde ve hiç bir şey yemiyor sütü bile zor emiyor üstelik kakasi yemyeşil ve ishal durmadan kaka yapıyor. Doktora götürdüm bağırsak enfeksiyonu dedi ama sadece ateş düşürücü verdi korkuyorum ne yapmam lazm iyileşmesi için?