Ben de çok zor uyandırıyordum ağladığımı bilirim :( altını açın,ayağının altına vurun parmağınızla acımaz merak etmeyin.gıdıklayın,üstünü çıkarın.çok zor uyanıyorlar malesef sarılıktan dolayı.Ama pes etmeyin sonradan uyuma halleri düzeliyor daha güçlü emer bebeğiniz 🥰