Kızlar bebeğim 4 aylık. Doğduğu günden beri çok hareketliydi. Hatta doğumunun 5. günü yüzüstü yaptırdığımız zaman emeklemek ister gibi hareketler yapıyordu ve bu duruma çok şaşırıyorduk. Birkaç gündür dönüyordu biraz zorlanarak da olsa. Fakat az önce çok kolay bir şekilde sırt üstü yatarken yüzüstü döndü ve biraz ilerledi. Bu olabilir mi, erken değil mi ?