Arslann Kızlar bebeğim sürekli isyanlarda ya bende mi sorun var anlamıyorum sürekli ağlıyor mızıklanıyor istediği olmadığında bağırıyor sinir krizi geçririr gibi yapıyo bunu ama iyi anne olamıyormuyum
Srpslk Arslann 1 yasına girdik on gündür böyleyiz delircem kucağımı ister alırım ayağa kalk ne kol kaldı ne bacak herseye sinirleniyor kendine vuruyor. Delirmiş vaziyetteyim gezdiriyorum yine aynı nasıl düzelir hic bir fikrim yok!
Hemsireannis Arslann Allah’ım delirmek üzereyim bir yandab diş stresi bir yandan mızmız huysuz sinir hep kucak istediği olsun olunca da memnun değil bizde 10 ayligiz inşallah geçicidir diye düşünüyorum tabiki ona en iyi anne sensin ama asla öyle düşünme
Arslann Hemsireannis bizim durumda aynı ya gercekten sürekli ağlıyor her istediğini yapıyoruz ellememesi gereken yerlerden alıyorum diye cığlık atıyo sinir krizi geçirir gibi bağırıyor allah yardımcımız olsun bizimde dişler cıkıyo yanlardaki
Yclcnbz Benim kızım da 10 aylık iştah ve uyku sıfır. Uyuyan çocuk dakika başı kalkar oldu en sevdiği şeyleri bile yemez oldu! Atakmış herhalde bayılmak üzereyim gerçekten uykusuzluk çok yoruyor. Sürekli bir dönme halinde yerinde durmuyor çocuk