tektanem Minikkus14 yavş yavaş gündüzden başlatın alışır inşallah artık yavaştan dönemeyedr başlıcaklar o yüzden kundaksız yatrmak daha iyi gbi
melegim71 Haffuse ahah benim kiz 9 bucuk aylik uyutmaya calizirken sararim dalinca kendi ayar uyur o sekil birskmadim
Haffuse babyfaceee ben de kundaksiz baslamistim, sarigi uzun surdu kizimin, dolayisiyla deriiin uykusu vardi… 40indan cok sonra basladik kundaga… Sicrayip kendini uyandirmaya baslayinca…