basaksahinx Merhaba 2 aylık yavrum var. Zeytin yağı kaka İçin kullanıyor musunuz ne sıklıkla kullanıyorsunuz günde ne kadar işe yarıyor mı deneyimleriniz neler paylaşabilir misiniz
Kumsal_veannesl basaksahinx bende hiç fayda etmedi ek gıdaya geçtik geçeli kabız nerdeyse içtiği suya bile koyacam ama nafile hiç mi fayda etmez ya randevu aldık doktor götüreceğiz çünkü öyle böyle değil feci
Esenburhan123 Bende işe yaramadı bebeğim 2 aydan sonra 4 5 günde bir kaka yapmaya başladı me kadar zeytin yağı versem yapmıyordu sadece anne sütü alıyordu 10 güne kadar kaka normal dedi doktorum hiç vermedim sonra ek Gıdaya geçince güzeldi elhamdulillah
Salliyaa Esenburhan123 benim bebeğimde 2 ay 19 günlük son 15 gündür dediğiniz gibi 4-5 günde bir yapıyor sorunu yok ama ağrısı sancısı ağlaması yok rahat çocuk ama beni korkutuyor bu kadar beklemesi mama destekli gidiyoruz ama günde bı en fazla 2 defa toplam 150 CC mama anca alır bazen hiç almaz yani anne sütü ağırlıkli aslında hep mi böyle gitti sizinki daha doktora goturmedim sıkıntısız olduğu için aylık kontrolünde soracağım bı
Drkn Ben 40im çıkmadan vermeye başlamıştım doktorum günde 3 kere ver demişti 10 aylik hala veriyorum tezgahta gözümün önündedir Hep çok şükür çok çok faydasını gördüm en baştan beri
gizzzy35 Drkn Bende 1 veriyorum. Maalesef mama ile besliyorum sütüm gelmiyor. Bir de üzerine kasık fıtığı oldu. 3 hafta sonra ameliyat olacak büyük ihtimalle. Günde bir kere ya yapıyor ya yapamıyor kaka ve çok ağlıyor huzursuz oluyor. 3 vereyim bari. Çok teşekkür ederim
Esenburhan123 Salliyaa evet hep öyleydi ben tuvalet iletişimide yaptım bebeğim ıkınmaya başlayınca tuvalete tutuyordum o pozisyonda yapıyordu daha rahat. Kabızlık yoksa kıvaöı yumuşaksa problem yoktur inşallah