Oğlum 18 aylık ve hiçbir şekilde yemek yememeye başladı bu zamana kadar hep kendim yediriyordum son 1 aydır telefonla yedirmeyi bile denedim ama yemiyor ağlıyor ikimizde geriliyoruz maalesef 😑 3 gündür BLW yöntemi gibi kendi yesin diye veriyorum eline çünkü asla kaşık görmek istemiyor benim elimde . Kahvaltı da sorun yok çok şükür seviyor yiyor kahvaltısını kendi kendine ama akşam yemeğinde hiç yemiyor. Yemeklere dokunup tiksinir gibi yapıyor. Sonra alıyor tabağı atıyor. Bugün sadece iki kaşık bulgur pilavı yedi 😔 sizce zamanla alışır mi yoksa geç mi kaldik bu yöntemi uygulamaya ?