Mihriban_ Merhabalar 3ay 5günlük bir oğlum var her akşm saat 7 buçuktaan 10 a kdr durmamaksızın ağlıyor. Ağrı kesici verip uyutuyorum. Birtürlü anlıyamıyorum ndn ağladığını. Sizlerinde böyle miydi acaba?
Gokcennderenn Mihriban_ 4 aylık olunca oldu bizim ben atan dönemi vs inanmazdm takı başıma gelene kadar yapacak hiç bir şey yok inanın
Peki Mihriban_ kolik olabilir bebeğiniz benim kızım da öyleydi her gün iki saat sebepsiz yere ağlardı ama tabi gaz sancısı da olabilir gaz ilacı ve bağırsak düzenleyici kullaniyor musunuz? Bir de ağrı kesici vermek yerine masaj yaparsanız karnına o da rahatlatır
Bulutbey Mihriban_ yine de her seferinde ağrı kesici vermek çok sağlıklı değil. Bir doktır kontrol etsin bir sağlık sorunu yoksa boş yere ilaç vermeyin çocuğa. Atak döenmleri oluyor büyüme aşamalarında çok sık rastlanıyor bu huzursuzluklara.
aslansmomm Mihriban_ kolik büyük ihtimalle. Doktorunuzun önerdiği gaz damlası dışında yapılabilecek pek bir şey yok maalesef, siz sürekli masaj yapın duşa sokun belki bir nebze rahatlar
Mihriban_ Peki gaz ilacı kullanıyorum masaj da yapıyorum sürekli ama durmuyor ağlaması daha fazla olıyo
Peki Mihriban_ o zaman koliktir büyük ihtimalle uyuması için beyaz gürültü deneyebilirsiniz ağrı kesicileri bi sıkıntısı olmadığı sürece kullanmayın lütfen yine de bir doktora götürün derim tahlil yapılır rahatsızlığı varsa ilaç yazar
Mihriban_ aslansmomm aynn gaz damlasını veriyorum ilk verdiğimde işe yarıyordu şuan versem de vermesem de ağlıyor