Ykt35 Merhaba anneler oğlum 20 aylık artık memeden kesmem gerektiğini düşünüyorum çok fazla emmek istiyor çalışıyorum çok fazla zor oluyor iştahını etkiliyor. Siz nasıl biraktirdiniz tecrübelerinizi paylaşır mısınız birde emerek uyuyor 😑