Kirmiziboncugunannesi senemmgncr bir kere yedim aklıma gelmedi o an ama sonra pişman oldum tabi ama hiç de birsey olmadı çok şükür. Bir daha da yemem korkuyorum artık ne olur ne olmaz diye.
Alpylmz senemmgncr kuru fasülye hariç hepsini yiyorum bezelye taze fasülye koca bakla bişi olmadı şükür bugüne kadar
rua_da_senhora_das_verdades Sizin ve eşinizin aile öykünüzde favizm (bakla zehirlenmesi) yoksa yiyebilirsiniz..Ben yedim.