Gulserenn-45 Her ilişki sonrası kahverengi jel gibi akıntı geliyor.enfeksiyonum vardi ama hic böyle olmamıştı.. Hamile falan kalmış olamam dimi ya..Okey rötar kullanıyor eşim.. Bu akıntı sebebi nedir ?
Bfgm Gulserenn-45 bazen kist oluyor o şekilde atıyor vücut ama sürekli olduğunda aynı durum olur mu bilmem .. devam ederse bi kadin doğuma gidin bence
Deletedmom_123 Bilmiyorum ama ben hamileyken ilişkiye girdiğimde Kahverengi akıntım gelmişti doktor 3 ay yasaklamıştı ilişkiyi içinizde şüphe varsa test yapın
Gulserenn-45 Deletedmom_123 adetim de henüz yeni bitti sayılır aslında ama bekleyeyim bi..daha bebegm 5,5 aylık.. hap almıyorum eşim korunuyor ama korktum neyse bekleyecegim