Benim de sezaryen sonrasi 10. gunum bugun ben de ilk gunlerde asla gecmicek saniyordum ağrılarım yerimden kipirdama korkuyordum acıdan ve doktordan agrikesici istedim ama emzirmemi etkileyecegini soyledi bol kafein almami onerdi ben de oyle yaptim, sana onerim çözünür kahve al ondan ic
bir kupa tabi baska saglik problemin yoksa ve uzanip dinlenmeye calis gun icinde yarim saat de olsa. Ben bunlar sayesinde gunden gune daha iyi oldum darisi sana inşallah cabucak gecer ağrıların