Merhabalar, 10 günlük bir bebeğim var sütüm geldiği halde emiyor her saat başı 1 saatten fazla göğsümde ama doymuyor sürekli bir rahatsızlık hissi gazlık bir problem de yok 2 gündür gündüz uykumuz neredeyse 2 saate indi mecbur mama da veriyorum benim gibi anneler var mı böyle? Nasıl bu süreci değerlendiriyorsunuz merak