Yunus_emre Yaklasik 80 milyarimiz var bunu degerlendirmek istiyrouz ama normal altin bilezik vs mi alsak daha iyi yoksa internet bankaciligindan bankaya yatirip mi almak daha iyi bilenler kullananlar tavsiyede bulunmak isteyenler yazilarini bekliyorum
Leylaa_ Yunus_emre Uzun vaadeli ikisinde iyi seviyorsan takmayı bilezik al sevmiyorsan bankya koy . Ama internet üzerinden bi seye güven olmaz gr alabilirsin . İşçilik az olan bilezikler var mesela
Yildiz3324 Yunus_emre ben elime gecen 100 lirayı bile gram hesabında biriktiriyorum ve çok iyi oliyor ufak tefek birikiyor bir bakiyirum gram olmus ben hayatta o kadar paraya.bilezik.falan almazdım tasiyamazdim yani.
Zlm Yunus_emre yani normal altın daha iyi ama onun için kasa tutmak en mantıklısı evde olmaz banka hesapları paranın bir miktarını kesiyo tamam almadı bozdurmasi kolay ama çok para boşa gider