Öğle uykusunu yapmayan çocuklarınız akşam 7 gibi uyuya kaldığı zaman kaldırıyor musunuz yoksa devam ediyor mu uyumaya? Şimdi oğlum uyudu normalde 9 10 arası uyuyordu kaldırsam mı diye düşündüm ama kaldıramadım çokta erken yattı gece uykusu olarak saysam kalkınca da devam etse sabah çok erken kalkacak siz nasıl yapıyorsunuz?