16 aylık bir oğlum var ,doğduğundan beri baby turco kullanıyorum ilk sleepy denemiştim fakat küçük bebek olmasına rağmen hep atleti ıslanıyordu ve çok pişik olmuştu baby turcoda Allah için pişik yaşamadım fakat son zamanlarda hatta bi 4 aydır baby turco bezden aşırı rahatsızım zamlardan sonra resmen bezi ipince yaptılar sadece bana mı öyle geliyor yoksa sizde aynı düşüncede misiniz ? Bezin dolmasını beklemeden altını alırım genelde fakat sanki emiciliği de azaldı teni ıslak kalıyor gibi değiştirsem mi ne yapsam bilemedim 🤦🏼♀️🤦🏼♀️