Eşimin tayini de şırnakta kuş bile uçmayan bi köye çıkmıştı. Beni de götüremiyordu çünkü lojman çıkmamıştı askeriye tarzı bi yerde kalıcaktı. Tüm bekarlara lojman çıkmıştı evli arkadaşların çoğunu askeriyeye göndermişlerdi. ( Şanssızlığım bir kere daha yüzüme tak gibi vurmuştu ) bırakmak zorunda kaldı tazminat ödedi. Ve sonrasında istediği bi çok devlet işine giremedi. Ne saçma bence bi işi bırakıyosun diye bi çok işten oluyosun bence bırakmasın eşim çok pişman bırakanların hepsi pişman oluyor er yada geç ama mutlaka ülkenin şartları belli geçinmek çok zor bu devirde bu maaşı bi fabrikada alamazsın