Ben kullanıyorum doğumumdan 1 ay önce başlamıştım kullanmaya o kadar güzel ki doğumumda sütüm hemen gelmedi hastanedeki sağma makinesi çok acıtıyordu sızlama yapmıştı iyi ki yanıma almışım taktıktan sonra hemen etkisini gösterdi devamlı takmak daha iyi aslında ama ne zaman bir sızlama yaşasam takıyorum ertesi güne birşey kalmıyor yengemde kullanmıştı oda çok memnundu. Silverette markalı olanı kullanıyorum