Babyarask arkadaşın başından geçen bir olayı anlatacağım: çocuğu sarılık olmuş kız da doktora sormuş mama verilmesi söyleniyor doğrumu daha çabuk atlatıp ilerlemesin diye. Doktor da oooo siz işin hilesini bulmuşsunuz diye cvp vermiş. Yani sarılığı ilerlemesin diye mama takviyesi öneriyor bazı doktorlar. Benim de bebeğim sarılık olmuştu çok değil ama ilerlemesin diye mamaya başladık ve çok ilerlemeden bitti. Doktorunuza danışın tabiki de. Ama işte mama da insanı korkutuyor mama verirsem sonra beni emmez diye.