Bosanma durumuna geldik dün kavga ettik. Ben artik bu adamla yaşlanmak istemiyorum. Cocukta boyle bi evlilikte büyümesin istiyorum.Ama bosanina kaynanamgil yakamizdan, esim yakamizdan düşmicek birakmicakki ben memlekette onlarsiz yasayim . Surekli cocuguma biseler alacak gelecekler gormek isticekler tabi dogal haklari ama benle kavga ederek yapacaklar.Biktim valla.Keske evlenmeseydim.Keske hamile bile degilken bosanmak istedigimde izin verseydi gitmeme boyle olmucakti. Asla ama asla gormucektm simdi mecbur gormek zorundayım ki bana vermicekmis cocugu asla her seferinde dava acacakmis almak icin annesine baktircak cocugumu. Ondan nefret ediyorum. Bide vermem sana filan diyor sonra gelil bosanmayak en azindan cocuk icin annesiz babasiz buyumesin ayri ayri diyor.Sende oyle buyudun cocugumuza niye yaliyon deyip agliyor. Piskolojisi bozuk ya beni ilk o laflariyla vazgecircem sandi sonra ben vazgecmeyince agliyo özür diliyor. Napacagimi bilmiyorum. Alabilirmi onun ailesi oglumuza cok duskun bide cok aileci yapilari var hani biraksin alsin gitsin cocugunu demezler al oglum biz bakariz der gaza getirirler . Ben asla vermek istemiyorum copten sise bile toplar satarim onlara kimseye muhtac etmem😔😔