Selam kızlar eşim 4 yıl once trafik kazası yaptı esim arabadayken motorlu bı bayan geli arabaya carptı hıc yaralanma faln olmadı kadın mahkemeye verdı maddı manevi 100 bin istedı faln bizde ilkdefa boyle bısey basımıza geldıgı için avukat tuttuk 4 senedr hep erteleniyor mahkeme en sonunda bugün onların avukatına 5 bin kadına 5bin 7bin tl masraf toplm 17 odeyecekmısz bu zamanda olacak seymı zor gecınıyoz zaten bizim avukat hemen parayı ver hacıze gırmesın dedı sorum şu bı evimiz var oda kredili ödüyoz ödemessek ne olur bilgisi olan var mı napmamız lazım