Sizinle aşağı yukarı aynı günlerde kilo alımı az diye bizde meme mama yaptık, önce emzirip sonra 30 cc mama veriyordum ama şırınga ile. Biberon en son çare demişti Dr, bende zaten şırınga ile olunca hiç biberon denemedim, siz biberon ile mi verdiniz?