Ayakta emziriyordum… skolyozum da var belim sırtım kopuyordu eşimde benimle birlikte gezip sırtımı ovuşturuyodu. Yalnız kaldığım zamanlar cidden çok zordu ama ha emdi ha emecek ne yapsam ne etsem zaten uyku sıfır ayyy.. Allah kolylık versin ama geçicek sabredin. Biz annelerin sabretmekten başka yapabileceği bişey yok herşey kuzucuklar için