Merhaba Kızlar 2 yaşında oğlumun sağ sol çene altlarında ve boynunda bezeler var daha önce ateşli hastalık geçirdi onda çok büyüklerdi bakıldı bişey çıkmadı ama aylar oldu hala duruyorlar sizinde varmı başına gelen devlette resmen bakmadılar özeldede bakılalı çok oldu yine götüreceğiz ama bi burdan sorayım dedim uzun zaman geçmeyen bezeleriniz oldu mu siz baktırdıysanız size ne denildi paylaşırsanız sevinirim