Ozgeayazmuhammed Bebeğim 3 aylık oldu . 1 kere attım çocuğum sabaha kadar bağırdı bu bende korku olarak kaldı şimdi akrabaya bile atamıyorum…
Selin1234 Ozgeayazmuhammed ben sürekli 3 ayeterkursi, 3 nas ,3 felek okuyorum bende inanırım sadece dışarıdaki lerce değip ev halkının bile nazarı değiyor sevgi en çokta anne babanin
Sarii54 Ozgeayazmuhammed nazar boncuğu da iyi değil haberiniz olsun banada eşim dedi sonradan öğrendim
Bebegimveben0 Bende ayni oyle oldu illa bebegin resmini at diye istiyorlar atmasan olmuyir atincada agliyor ciglik çığlık ve disari bile cikarmak istemiyorum biri gorup nazar deger diye
tugcedefnehsyn Benim kızıma da çok nazar değiyor tüm fotoğraflarını sildim komşum hoca okudu esneye esneye bi hal oldu arkasından elindeki bardak kırıldı birden ağır nazar var dedi bilmiyorm başkası anlatsa inanmazdım ama çok etkilendim